Produktspørsmål

1. Jeg trenger hjelp med å velge riktig produkt, hva gjør jeg?

Vi har en rekke kollegaer med kunnskap om forskjellige områder av sortimentet vårt, ikke nøl med å kontakte oss direkte på chat, på kundeservice@fighter.no eller på pick-up punktet vårt. så skal vi gjøre det vi kan for å finne riktig produkt for deg.

2. Produktet jeg er ute etter er utsolgt, når kommer varen tilbake på lager?

Du kan alltid legg inn varse lagerstatus på samtlige av våre produkter rett over "Legg i handlekurv"-knappen.

Om du ikke kan finne produktet eller størrelsen din i nettbutikken vil det bety at leverandøren vår er utsolgt eller varen er utgått fra vårt sortiment. Du kan legg inn varsel på når varen kommer inn igjen. Hvis ikke ta kontakt med kundeservice om du trenger assistanse til å finne et alternativ.

3. Dere har ikke produktet jeg er på jakt etter, kan dere bestille dette til meg?

Send oss en mail på kundeservice@fighter.no så gjør vi vårt ytterste for å hjelpe deg. 

4. Kan jeg handle på pick-up punktet i Grorudveien 120, 1053 Oslo?

Ja

Vi godtar betalingsmetodene Klarna og Vipps

Konto/bruker 

1. Hvordan oppretter jeg en bruker?

Du kan opprette en bruker hos oss ved å registrere deg på linken under, eller under betalingsprosessen.

https://fighter.no/account/register

2. Hvordan oppretter jeg en klubb/bedriftskonto 

Du kan sende forespørsel på linken under 

https://fighter.no/pages/bli-medlem

Betalingsmetoder 

1. Hvilke betalingsmetoder godtar dere?

Hos Fighter Sport har du en rekke betalingsmuligheter. Primært  oppfordrer vi våre kunder til å benytte seg av Vipps eller Klarna.

Her har du mulighet til å velge følgende alternativer:

  • Klarna
  • Vipps
  • B2B faktura(kun for bedrifter)

På Pick-up point benytter vi oss kun av Vipps og Klarna. 

2. Kan jeg endre/kansellere bestillingen min?

Om ordren din ikke er ferdigbehandlet kan vi absolutt hjelpe deg med dette. Ta kontakt med kundeservice via chatteboblen, ring oss eller send oss en epost.

Vi jobber hardt for å behandle alle ordre så raskt som  Vi har dessverre ikke mulighet til å stoppe en ordre som er blitt plukket og pakket, så om du har fått utsendelsebekreftelse får vi ikke stoppet ordren din, vennligst benytt deg av vår  returordning(angreskjema) for å sende varen(e) i retur.

 3. Jeg sendte pakken min retur, når får jeg pengene mine tilbake?

Vi vil refundere deg så snart vi har mulighet. Ved stor pågang, vil det ta noe lenger tid for oss å hente pakken og kreditere kjøpet.

Klarna Kortbetaling (Visa, Mastercard):
Klarna vil refundere deg beløpet tilbake til benyttet kort, enten du returnerer per post eller i et av våre varehus. Du blir kontaktet om de trenger ny kontoinformasjon.

Vipps: Beløp blir tilbakeført til kort benyttet ved betaling av ordre.